Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień PublicznychAl. Szucha 2/4; 00-582 WarszawaFaks: (022) 45 87 700Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane xDostawy Usługi Wypełnia Urząd Zamówień PublicznychData otrzymania ogłoszenia__________________________Numer identyfikacyjny_________________________________
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
NazwaWójt Gminy Bobrowniki Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Leszek Poliwko
Adres Bobrownikiul. Nieszawska 10 Kod pocztowy 87 – 617
miejscowość Bobrowniki Województwo Kujawsko – Pomorskie
Telefon(054) 2514903 Faks(054) 2514901
Poczta elektroniczna (e-mail)bobrowniki@interia.pl Adres internetowy (URL)Bip.bazagmin.pl/bobrowniki-kp/
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Modernizacja drogi gminnej w Bobrownikach na odcinku 00 – 1695m.
3) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej Bobrowniki – Bobrownickie Pole, gmina Bobrowniki obejmujące wykonanie poniższego zakresu:
a) roboty budowlano - montażowe
b) roboty przygotowawcze
c) podbudowa
d) nawierzchnia
e) krawężniki i obrzeża
f) odwodnienie
g) chodniki
h) wjazdy
i) oznakowanie
j) roboty wykończeniowe
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Droga gminna Bobrowniki – Bobrownickie Pole
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 45.23.31.40-2
Dodatkowe przedmioty ...-...-...-...-
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA:
a) jezdnia bitumiczna na odcinku o długości 845m i szerokości 5,5m z obustronnymi poboczami gruntowymi 1 m oraz na odcinku o długości 850 m i szerokości 5,5 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m,
b) chodnik o długości 450 m i szerokości 1,50 m.
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Powyżej 60 000EUR
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w miesiącach 07 i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia 06/12/2004 i/ lub zakończenia 30/06/2005 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WYMAGANE WADIUM
10 000PLN /słownie zł: sto tysięcy /.
III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy: spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki dodatkowe:
- spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
A) x Najniższa cena
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. _________________________________________________________ - ____ %
2. _________________________________________________________ - ____ %
3. _________________________________________________________ - ____ %
4. _________________________________________________________ - ____ %
5. _________________________________________________________ - ____ %
6. _________________________________________________________ - ____ %
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 15/11/2004 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) 100,00PLN /słownie zł: sto/
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
19/11/2004 (dd/mm/rrrr)
Godzina 12:30 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do 18/01/2005 (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 19/11/2004 (dd/mm/rrrr) Godzina 13:00 (gg:mm)
Miejsce
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/ PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ?
NIE TAK X
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia ze środków UE – Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. Priorytet 3. Rozwój Lokalny, działanie 3.1 Obszary wiejskie
V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 28/09/2004 (dd/mm/rrrr)
ZAŁĄCZNIK A
1.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Nazwa Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Adres Kod pocztowy
Miejscowość Województwo
Telefon Faks
Poczta elektroniczna (e-mail) Adres internetowy (URL)
1.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Adres Kod pocztowy
Miejscowość Województwo
Telefon Faks
Poczta elektroniczna (e-mail) Adres internetowy (URL)
1.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Nazwa Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Adres Kod pocztowy
Miejscowość Województwo
Telefon Faks
Poczta elektroniczna (e-mail) Adres internetowy (URL)