Budżet

Uchwała Nr Xv/85/2005 Rady Gminy Bobrowniki

UCHWAŁA Nr XV/85/05
RADY GMINY BOBROWNIKI
z dnia 10.02.2005r.
w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2005 rok.

Na podstawie art.18, ust.2, pkt.4, pkt.9, lit.d, oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 roku Dz.U.Nr 142, poz. 1591 ze zmianami), oraz art.122, art.128, ust.2, pkt. 1, art.134, ust.3 i 4, art.135, ust.2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (t.j. z 2003 roku, Dz.U. Nr 15, poz.148 ze zmianami) Rada Gminy uchwala, co następuje:

1

1.Ustala się dochody budżetu gminy, zgodnie z załącznikiem nr 1, na kwotę 7602216zł, w tym:
- dochody związane z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 903000zł, zgodnie z załącznikiem nr 2
- dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na kwotę 19500zł,
- subwencja ogólna w kwocie 2628540zł,
z tego:
- część wyrównawcza w kwocie 351921zł,
- część oświatowa w kwocie 2196414zł,
- część równoważąca w kwocie 80205zł.

2

1.Ustala się wydatki budżetu gminy, zgodnie z załącznikiem nr 1, na kwotę 8280216zł, w tym:
- wydatki związane z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 903000zł, zgodnie z załącznikiem nr 2,
- wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych na kwotę 19500zł.

2.W wydatkach ustalonych w 2 pkt 1 wyodrębnia się:
a)wydatki bieżące w kwocie 5704838zł,
w tym na:
- wynagrodzenia w kwocie 2936731zł,
- pochodne od wynagrodzeń w kwocie 587051zł,
b)wydatki majątkowe w kwocie 2575378zł.

3
Ustala się deficyt budżetowy w kwocie 678.000zł
Źródłem pokrycia deficytu są:
- kredyt bankowy w kwocie 678.000zł
Ustala się przychody budżetu w wysokości 848.178zł i rozchody budżetu w wysokości 170.178zł.
Przychody i rozchody budżetu sklasyfikowane wg paragrafów określających źródło przychodu i rodzaj rozchodów zestawione są w załączniku nr 3.

4

Określa się wykaz inwestycji realizowanych przez gminę w roku budżetowym oraz wysokość nakładów inwestycyjnych zgodnie z załącznikiem nr 4.

5

Określa się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne zgodnie
z załącznikiem nr 5 do uchwały.

6

Określa się prognozowane kwoty długu na 2005 rok i lata następne stanowiące załącznik nr 6 do uchwały.

7

Ustala się plan przychodów Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na kwotę 4480zł i wydatków Funduszu na kwotę 4480zł.
Plan finansowy Funduszu stanowi załącznik nr 7.

8

Upoważnia się Wójta Gminy do dokonywania przeniesień planowanych wydatków w ramach danego działu klasyfikacji budżetowej.

9

1.Ustala się kwotę 60000zł, do wysokości której Wójt Gminy może samodzielnie zaciągać pożyczki i kredyty krótkoterminowe w wybranych przez siebie bankach.
2.Wójt Gminy może samodzielnie zaciągać zobowiązania do kwoty 30000zł.


10

Upoważnia się Wójta Gminy do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w bankach nie wykonujących bankowej obsługi gminy.

11

Zobowiązuje się Wójta Gminy do przedstawienia pisemnej informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze w szczegółowości uchwały.

12

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

13

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.















Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 kwietnia 2005 07:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1522
20 kwietnia 2005 08:42 (Administrator) - Dodano załącznik
20 kwietnia 2005 08:32 (Administrator) - Dodano załącznik
20 kwietnia 2005 08:31 (Administrator) - Dodano załącznik