Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień PublicznychAl. Szucha 2/4; 00-582 WarszawaFaks: (022) 45 87 700Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane xDostawy Usługi Wypełnia Urząd Zamówień PublicznychData otrzymania ogłoszenia__________________________Numer identyfikacyjny_________________________________
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Wójt Gminy Bobrowniki Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktówLeszek Poliwko
AdresBobrownikiul. Nieszawska 10 Kod pocztowy 87 – 617
miejscowośćBobrowniki WojewództwoKujawsko – Pomorskie
Telefon(054) 2514903 Faks(054) 2514901
Poczta elektroniczna (e-mail)bobrowniki@interia.pl Adres internetowy (URL)Bip.bazagmin.pl/bobrowniki-kp/
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: „Zagospodarowanie centrum miejscowości
Bobrowniki”.
3) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z kształtowaniem parku oraz przebudową chodników obejmujące wykonanie poniższego zakresu robót:
- zdemontowanie istniejących płytek chodnikowych w ilości 681m²,
- zdemontowanie istniejących krawężników – 440 mb,
- zdemontowanie istniejących obrzeży – 330 mb,
- założenie nowego chodnika z polbruku – 856 m²,
- założenie nowych obrzeży – 510 mb,
- założenie krawężników – 440 mb,
- urządzenie terenów zielonych – 2000m²
- zamontowanie oświetlenia – 8 szt. lamp i położenie 160m przewodu kablowego,
- zdemontowanie i założenie nowego ogrodzenia – 140mb.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Centrum miejscowości Bobrowniki - plac
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 45.11.27.11-2
Dodatkowe przedmioty 45.23.32.22-1...-...-
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA:
Tak jak w punkcie II.1.2.
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Poniżej 60 000EUR
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia 15.03/2006 i/ lub zakończenia 31/07/2006 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WYMAGANE WADIUM
Nie dotyczy
III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy: spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki dodatkowe:
- spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
A) x Najniższa cena
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. _________________________________________________________ - ____ %
2. _________________________________________________________ - ____ %
3. _________________________________________________________ - ____ %
4. _________________________________________________________ - ____ %
5. _________________________________________________________ - ____ %
6. _________________________________________________________ - ____ %
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 24/02/2006 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) Nie dotyczy
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
01/03/2006 (dd/mm/rrrr)
Godzina 10:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do 01/04/2006 (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 01/03/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10.30 (gg:mm)
Miejsce
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/ PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ?
NIE TAK X
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia: Rozwój Obszarów Wiejskich - „Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego”
V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 10/01/2006 (dd/mm/rrrr)
ZAŁĄCZNIK A
1.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Nazwa Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Adres Kod pocztowy
Miejscowość Województwo
Telefon Faks
Poczta elektroniczna (e-mail) Adres internetowy (URL)
1.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Adres Kod pocztowy
Miejscowość Województwo
Telefon Faks
Poczta elektroniczna (e-mail) Adres internetowy (URL)
1.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Nazwa Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
Adres Kod pocztowy
Miejscowość Województwo
Telefon Faks
Poczta elektroniczna (e-mail) Adres internetowy (URL)