OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ROBOTY BUDOWLANE
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
NazwaWójt Gminy Bobrowniki Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktówLeszek Poliwko
AdresBobrownikiul. Nieszawska 10 Kod pocztowy 87 – 617
miejscowośćBobrowniki WojewództwoKujawsko – Pomorskie
Telefon(054) 2514903 Faks(054) 2514901
Poczta elektroniczna (e-mail)bobrowniki@interia.pl Adres internetowy (URL)Bip.bazagmin.pl/bobrowniki-kp/
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Taki jak w pkt. I.1 x
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Taki jak w pkt. I.1 x
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Taki jak w pkt. I.1 x
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: „Zagospodarowanie centrum miejscowości
Bobrowniki”.
3) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z kształtowaniem parku oraz przebudową chodników obejmujące wykonanie poniższego zakresu robót:
- zdemontowanie istniejących płytek chodnikowych w ilości 681m²,
- zdemontowanie istniejących krawężników – 440 mb,
- zdemontowanie istniejących obrzeży – 330 mb,
- założenie nowego chodnika z polbruku – 856 m²,
- założenie nowych obrzeży – 510 mb,
- założenie krawężników – 440 mb,
- urządzenie terenów zielonych – 2000m²
- zamontowanie oświetlenia – 8 szt. lamp i położenie 160m przewodu kablowego,
- zdemontowanie i założenie nowego ogrodzenia – 140mb.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Centrum miejscowości Bobrowniki - plac
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 45.11.27.11-2
Dodatkowe przedmioty 45.23.32.22-1...-...-
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA:
Tak jak w punkcie II.1.2.
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia
Poniżej 60 000EUR
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
: Data rozpoczęcia 15.03/2006 zakończenia 31/07/2006r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WYMAGANE WADIUM
Nie dotyczy
III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy: spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki dodatkowe:
- spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
A) Najniższa cena
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 24/02/2006r.
Cena: Nie dotyczy
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu .
02/03/2006 r. Godzina: 10:00
IV.3.3) Termin związania ofertą
Do 01/04/2006r.
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 02/03/2006r. Godzina 10.30
Miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy Bobrowniki ul. Nieszawska 10;
87 – 617 Bobrowniki pokój Nr 24
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/ PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ?
TAK : SPO Działanie 2.3 „Odnowa wsi oraz
zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego”