Budżet

Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Bobrowniki za 2007 rok

Bobrowniki, marzec 2008

 

 

Realizacja budżetu Gminy Bobrowniki w 2007 roku.

Część opisowa.

 

Budżet Gminy Bobrowniki na 2007 rok po ostatniej nowelizacji uchwałą Rady Gminy Bobrowniki Nr X/56/2007 z dnia 28.12.2007 roku wyniósł po stronie dochodów 7 884 350zł i po stronie wydatków

8 359 958zł. Deficyt budżetowy w kwocie 475 608zł. miał być pokryty środkami z pożyczek i kredytów. Pozostała na koniec 2006 roku kwota z rozliczeń z lat ubiegłych w wysokości 151 318zł zaplanowana została na spłatę rat kredytów i pożyczek. Pożyczka z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotyczyła zakupu samochodu dla OSP w Bobrownikach, a kredyty dotyczyć miały modernizacji drogi gminnej i spłat rat kredytów.

Po stronie rozchodów budżetu zaplanowano spłaty rat kredytów na sumę 198 112zł, na które przeznaczono wolne środki z lat ubiegłych

w kwocie 151 318zł oraz środki z kredytu bankowego, w kwocie

46 794zł.

Dochody budżetowe

Dział 010-Rolnictwo i łowiectwo

Na dochody w tym dziale składały się wpływy za wodę i odprowadzanie ścieków w kwocie 104 733,89zł, dotacja na zwrot podatku akcyzowego od paliwa na cele rolnicze w kwocie 38 770,28zł, oraz wypłaty mieszkańców na budowę wodociagu w kwocie 94 112,5zł. Łącznie w dziale było

to 237 616,67zł, co stanowi 88,55% planu rocznego. Niższe od planowanego wykonanie dochodów w tym dziale wynika z mniejszych od planowanych wpływów z tyt. udziału mieszkańców w budowie wodociągu (72,67%).

Dział 600- Transport i łączność

Dochód w tym dziale stanowiły darowizny na remont dróg gminnych w kwocie 440,00zł oraz dotacja z F.O.G.R. do modernizacji 1,2km drogi gminnej(asfalt). Stanowi to 100% wielkości planowanej.

Dział 700- Gospodarka mieszkaniowa

Wpływy w tym dziale stanowiły:

- opłata za wieczyste użytkowanie nieruchomości – 150zł,

- czynsze dzierżawne i za lokale mieszkalne – 21 517,45zł.

Razem dało to kwotę 21 667,45 zł.

Stanowiła ona 102,86% planu rocznego.

Dział 710- Działalność usługowa

Planowany dochód w tym dziale to dotacja do ochrony grobów wojennych

w kwocie 3 000,00zł. Dochód zrealizowano w 100,00%.

Dział 750-Administracja publiczna

Na dochody w tym dziale składały się:

- dotacja celowa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej (U.S.C., ewidencja ludności, sprawy wojskowe i O.C.)

w kwocie 43 400,00zł,

wpływy z różnych opłat (np. koszty upomnienia, za udostępnienie danych, za specyfikację) w kwocie 2 530,04zł,

- należności za sprzedane we wcześniejszych latach grunty PFZ oraz za sporządzenie list wyborców do izb rolniczych w łącznej kwocie 2 042,48zł,

- prowizje, koszty administracyjne w kwocie 1 072,77zł,

- wpływy z odsetek od należności innych niż podatkowe,

w kwocie 15 538,30zł,

grzywny i zasądzone kary pieniężne 13 982,08zł,

darowizny 1 805,00zł,

wpływy z usług 857,77zł,

wpływ za sprzedane drewno z wycinki na terenach rekreacyjnych

52 992,00zł.

Razem dało to kwotę 133 147,67zł.

Stanowiła ona 114,40%% planu rocznego. Wyższe od planowanego wykonanie

spowodowane jest wpłaceniem przez dłużnika w końcu roku całej zasądzonej kwoty, co nie było zaplanowane w budżecie.

Dział 751-Urzędy naczelnych organów władzy państw., kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa.

Na dochody w tym dziale składały się dotacje celowe na prowadzenie rejestru wyborców w kwocie 800,00zł oraz na wybory parlamentarne 6 521,22zł.

Planowane dochody w tym dziale zrealizowano w 99,62%.

Dział 756-Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej.

Na dochody w tym dziale składały się następujące wpływy:

- z podatku dochodowego od osób fizycznych płaconych w formie karty podatkowej - plan wpływów z podatku 500,00zł i z odsetek 50,00zł – dochodów Urząd Skarbowy nie realizował,

- z podatków od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych: od nieruchomości – 1 553 951,50zł, rolnego – 360,00zł, leśnego –

- 15 268,00zł, od środków transportowych – 20 851,55zł, od czynności cywilnoprawnych – plan 2 800,00zł – dochodów nie uzyskano, od spadków

- i darowizn – plan 50,00zł – dochodów nie uzyskano, odsetki od tych należności – 558,62zł,

- z podatków i opłat od osób fizycznych: od nieruchomości – 67 019,30zł, rolnego – 47 030,33zł, leśnego – 17 040,03zł, od środków transportowych – 19 260,38zł, od spadków i darowizn – 8 306,87zł,od posiadania psów – 66,00zł, opłaty targowej – 4 574,00zł, od czynności cywilnoprawnych –

- 24 447,00zł, odsetki od tych należności – 1 639,34zł,

- z Urzędu Skarbowego z opłaty skarbowej w kwocie 11 281,80zł, za zezwolenia na sprzedaż alkoholu 24 162,63zł, odsetki od tych należności – plan 100,00zł – wpływów z tyt. odsetek nie realizowano,

- udziały Gminy w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa: od osób prawnych 317,20zł i osób fizycznych 440 671,00zł.

Łącznie w dziale dochody wyniosły 2 256 805,55zł i stanowi to 102,58% planu.

Dział 758-Różne rozliczenia

Na dochody w tym dziale składały się dochody z subwencji ogólnej dla gmin:

- część oświatowa – 2 224 593,00zł,

- część wyrównawcza – 570 053,00zł,

- część równoważąca – 120 686,00zł,

- uzupełnienie subwencji ogólnej – 26 561,00zł.

Łącznie w dziale osiągnięto dochód w wysokości 2 941 893,00zł stanowiący 100,00% planu rocznego.

Dział 801-Oświata i wychowanie

Dochód w tym dziale stanowiły opłaty za przedszkole w kwocie 19 427,50zł, dotacja celowa na nauczanie języka angielskiego w klasach I szkoły podstawowej w kwocie 11 868,00zł, dotacja na zakup lektur szkolnych w kwocie 1 995,00zł, dofinansowanie wycieczki edukacyjnej do miejsc pamięci narodowej w kwocie 7 118,00zł, oraz na dofinansowanie pracodawcom kosztów przygotowania zawodowego młodocianych pracowników w kwocie 4 848,00zł.

Łącznie w dziale zrealizowano dochody na sumę 45 256,50zł.

Plan dochodów w dziale zrealizowano w 113,63%. Wyższe od zakładanego wykonanie planu dochodów spowodowane jest większą od planowanej kwotą wpływów z opłaty za uczęszczanie dzieci do przedszkola.

Dział 852-Pomoc społeczna

Na dochody w tym dziale składały się wpływy z dotacji celowych na:

- świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe

- z ubezpieczenia społecznego 1 301 363,20zł,

- składki na ubezpieczenie zdrowotne za osoby pobierające niektóre

świadczenia z pomocy społecznej w kwocie 9 809,98zł,

- zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie społeczne

- i zdrowotne podopiecznych GOPS w kwocie 459 654,83zł,

- ośrodek pomocy społecznej (łącznie z opiekunkami) w kwocie

125 400,00zł,

- dożywianie uczniów w kwocie 82 775,00zł,

- na zasiłki „suszowe” - refundacja za wypłacone zasiłki w 2006r.- w kwocie 500,00zł.

Łącznie w dziale wyniosły 1 979 503,01zł co stanowi 99,36% planu rocznego.

Dział 854-Edukacyjna opieka wychowawcza

Dochody w tym dziale stanowiła dotacja celowa na stypendia szkolne w kwocie 179 445,00zł i dotacja celowa do zakupu podręczników dla dzieci

z klas „0-III” oraz jednolitego stroju dla uczniów szkół podstawowych

i gimnazjum w kwocie 26 740,00zł. Było to 98,30% planu rocznego.

Dział 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

Wpływy w tym dziale stanowiła opłata produktowa w kwocie 34,96zł i było

to 116,53% planu rocznego dochodów w dziale.

Łącznie uzyskano dochody na kwotę 7 916 871,03zł, która stanowiła 100,41 % planu rocznego.

Wydatki budżetowe

Dział 010-Rolnictwo i łowiectwo

Wydatki w tym dziale dotyczyły materiałów zakupionych na remonty hydroforni i sieci wodociągowej oraz bieżącą eksploatację w kwocie 28 633,13zł, usług związanych z siecią wodociągową i stacjami uzdatniania wody (dozór techniczny, badania wody usuwanie awarii) w kwocie 7 701,36zł, zakup energii 28 496,34zł, opłaty za gospodarcze korzystanie środowiska 9 467,59zł, budowa wodociągu dla wsi Stara Rzeczna i Rachcin oraz mapy do celów projektowych na wodociąg w Starych Rybitwach i Białych Błotach w łącznej kwocie 390 064,72zł, wpłat 2% odpisu na rzecz izby rolniczej,oraz zwrot podatku akcyzowego od paliwa rolniczego i kosztów obsługi w kwocie

38 770,28zł.

Łącznie było to 503 846,95zł.

Wydatki stanowiły 97,89% planu rocznego.

Dział 600-Transport i łączność

Wydatki w tym dziale to koszt remontów i zimowego utrzymania dróg, z tego wydatki materiałowe (głównie zakup żużla) w kwocie 11 990,79zł, usługi

w kwocie 29 330,79zł (głównie równanie sprzętem i zasypywanie nierówności na drogach gminnych).W dziale finansowano również wydatek inwestycyjny – modernizację drogi gminnej poprzez położenie dywanika asfaltowego w kwocie 238 991,29zł

Ogółem w dziale wydano 280 312,87zł, co stanowi 95,83% planu rocznego.

Dział 710-Działalność usługowa

Wydatki w tym dziale związane były z opracowywaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania działek i wyniosły 8 764,00zł. Ponadto w dziale realizowano wydatki związane z ochroną grobów wojennych w kwocie

3 000,00zł.

Łącznie jest to 11 764,00zł i stanowi 99,99% planu rocznego

Dział 750-Administracja publiczna

Na wydatki w tym dziale składały się:

- realizacja zadań z zakresu administracji rządowej (U.S.C., ewidencja ludności, sprawy wojskowe i O.C.) na kwotę 83 325,85zł.

- wydatki związane z obsługą rady gminy na kwotę 33 330,53zł,

- wydatki związane z funkcjonowaniem urzędu, tj. płace i pochodne, podróże służbowe, szkolenia, materiały biurowe, energia, telefony, poczta, ogrzewanie, utrzymanie samochodu służbowego itp. na łączną kwotę

- 755 749,89zł,

Razem dało to kwotę 872 406,27zł.

Stanowiła ona 97,07% planu rocznego.

Dział 751-Urzędy naczelnych organów władzy państw., kontroli

i ochrony prawa oraz sądownictwa

Wydatki w tym dziale poniesiono na prowadzenie rejestru wyborców w kwocie 800,00zł oraz na koszty związane z wyborami parlamentarnymi 6 521,22zł.

Łącznie jest to 7 321,22zł, co stanowi 99,62% planu rocznego.

Dział 754-Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

Na wydatki w tym dziale składały się koszty utrzymania gotowości bojowej jednostek OSP, w tym głównie wynagrodzenie komendanta i kierowcy, zakup paliwa i energii elektrycznej, opon, remonty sprzętu, ubezpieczenia, zakup samochodu pożarniczego od Urzędu Gminy Lipno, zakup i montaż systemu powiadamiania,zakup węży, łącznie na kwotę kwotę 31 040,82zł, oraz dotacja do zakupu nowego samochodu ratowwniczo-gasniczego w kwocie

313 700,00zł. Razem jest to 344 740,82zł, co stanowi 97,25% planu rocznego.

Dział 756-Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej.

Wydatki w tym dziale to inkaso sołtysów. Kwota wydatków 2 102,65zł stanowiła 99,98% planu rocznego.

Dział 757-Obsługa długu publicznego

Wydatki w tym dziale to odsetki od pożyczek i kredytu bankowego.

W sumie zapłacono 37 033,03zł, co stanowiło 78,29% planu rocznego. Na niższe wykonanie planu wydatków wpływ miało to, że w I półroczu Gmina nie płaciła jeszcze odsetek od pożyczki z WFOŚiGW zaciągniętej na budowę wodociądu we wsiach Rachcin i Stara Rzeczna (odsetki opłacone „z góry” za okres karencji w spłacie pożyczki).

Dział 801-Oświata i wychowanie

Na wydatki w tym dziale składały się koszty utrzymania:

- szkół podstawowych (wynagrodzenia i pochodne, podróże służbowe, ogrzewanie, energia elektryczna, wyposażenie, remonty, itp.) – kwota

- 1 915 630,21zł, co stanowi 94,95% planu wydatków bieżących. W kwocie wydatków znajdują się również wydatki inwestycyjne na sumę 8 540,00zł dotyczące dokumentacji obiektów sportowych przy szkole podstawowej w Bobrownikach.

- przedszkola (wynagrodzenia i pochodne, materiały i wyposażenie, energia, opał, wyżywienie, itp.) – kwota 170 595,85zł,co stanowi 96,00% planu,

- gimnazjum (wynagrodzenia i pochodne, remonty budynków, podróże służbowe, wyposażenie, ogrzewanie, itp.) – kwota 883 535,67zł, co stanowi 96,67%, planu rocznego,

- dowozu dzieci do szkół (wynagrodzenia i pochodne, paliwo, remonty pojazdów, itp. ) – kwota 224 345,91zł,co stanowi 92,55% planu rocznego. W wydatkach znajduje się koszt zakupu autobusu szkolnego za kwotę

- 79 300,00zł,

- Gminnego Zespołu Oświaty (wynagrodzenia i pochodne, podróże służbowe, obsługa programów komputerowych, itp.) – kwota 141 053,23zł, co stanowi 75,11% planu rocznego. Niższe od planowanego wykonanie wydatków spowodowane jest tym, że odprawę dla odchodzącej na emeryturę pracowniczki wypłacono w 2008 roku,

- dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli - kwota 13 147,00zł, co stanowi 90,36% planu rocznego. Wydatki realizowano na podstawie skierowań na szkolenia wystawionych przez dyrektorów szkół,

- dofinansowanie przygotowania zawodowego młodocianych pracowników

- w kwocie 4 848,00zł, zakup lektur szkolnych 1 995,00zł i dofinansowanie wycieczki edukacyjnej do miejsc pamięci narodowej 7 118,00zł. Kwoty dofinansowań zrealizowano w 100,00% wielkości planowanych.

Ogółem w dziale oświata i wychowanie wydano 3 362 268,87zł, co stanowi 94,24% planu rocznego.

Dział 851-Ochrona zdrowia

W dziale tym wydatkowano 17 713,02zł. na realizację programu profilaktyki antyalkoholowej ( utrzymanie świetlicy integracyjnej, spektakle, wyjazdy, konkursy, a także diety członków komisji antyalkoholowej).

Kwota wydatków stanowiła 80,51% planu rocznego. Niższe od zamierzonego wykonanie wydatków wynika z tego, że nie zrealizowano planowanego remontu pomieszczeń socjalnych przy świetlicy profilaktycznej.

Dział 852-Pomoc społeczna

Na wydatki w tym dziale składały się:

- świadczenia rodzinne, alimentacyjne, tzw"becikowe", składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego, oraz wynagrodzenie wraz z pochodnymi pracownika - razem 1 301 868,29zł,

- składki na ubezpieczenie zdrowotne za osoby pobierające niektóre

- świadczenia z pomocy społecznej w kwocie 9 809,98zł,

- zasiłki i pomoc w naturze, składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne podopiecznych GOPS w łacznej kwocie 459 654,83zł,

- dodatki mieszkaniowe w kwocie 17 185,44zł,

- wydatki związane z utrzymaniem ośrodka pomocy społecznej (wynagrodzenia i pochodne, materiały i wyposażenie, szkolenia, podróże służbowe, opieka autorska nad programem komputerowym „POMOST” itp.), oraz płace opiekunek w kwocie 139 658,45zł,

- dożywianie uczniów i zasiłki celowe w przypadkach losowych 113 626,35zł, oraz zwrot dotacji pobranej w nadmiarze w kwocie 6 827,00zł.

Razem w dziale wydatkowano 2 048 630,34zł.

Stanowiło to 98,36% planu rocznego.

Dział 854-Edukacyjna opieka wychowawcza

Na wydatki w tym dziale złożyły się stypendia i zasiłki szkolne na łączną kwotę 179 445,00zł oraz koszt zakupu podręczników dla dzieci z klas „0-III” ,

a także jednolitego stroju dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum

w kwocie 26 740,00zł. Łącznie było to 206 185,00zł i stanowiło 98,30% planu rocznego.

Dział 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

W tym dziale wydatki dotyczyły:

- kosztów utrzymania oczyszczalni ścieków (energia, usługi, opłaty, materiały eksploatacyjne) – 40 231,71zł,

- utrzymania wysypiska komunalnego – 29 265,22zł,

- utrzymanie zieleni – 792,46zł,

- oświetlenie dróg (energia i konserwacja) – 61 351,53zł,

- koszty referatu komunalnego (płace i pochodne, materiały biurowe, paliwo do ciągnika i koparki, materiałowe zabezpieczenie robót publicznych)

- – 135 536,44zł.

Łącznie wydatki wyniosły 267 177,36zł i stanowiły 93,85% planu rocznego. Mniejsze od planowanego wykonanie wydatków w dziale wynika z mniejszego od zaplanowanego kosztu oświetlenia ulic.

Dział 921-Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego

Na wydatki w tym dziale złożyły się koszty utrzymania biblioteki publicznej (wynagrodzenia i pochodne, zakup książek, prasy, opłaty) w kwocie

46 877,99zł, oraz zakup instrumentu muzycznego (tuba) za kwotę 6 161,00zł.

Łącznie było to 53 038,99zł i stanowiło 99,47% planu rocznego.

Dział 926-Kultura fizyczna i sport

Wydatki w tym dziale dotyczyły pomocy dla klubu sportowego „Wiślanin” (delegacje sędziowskie, zakup sprzętu sportowego, utrzymanie boiska sportowego, ubezpieczenia zawodników, opłaty regulaminowe) w kwocie 10 578,76zł, było to 100,00% planu rocznego.

Łącznie wydatki budżetowe w 2007 roku wyniosły

8 025 120,15zł, co stanowi 95,99% planu rocznego, z tym, że w zakresie wydatków bieżących zrealizowano 95,75% planu rocznego,

a w zakresie inwestycji zrealizowano 97,67% planu rocznego.

Rok 2007 Gmina zamknęła deficytem w wysokości 108 249,12zł, przy planowanym deficycie rocznym 475 608,00zł.

Gmina po stronie rozchodów spłaciła raty kredytów w kwocie 198 110,64zł,

 

 

 

 

 

Suma środków z rozliczeń międzyokresowych, do dyspozycji w 2007 roku

 

Zadłużenie budżetu na koniec 2007 wynosi 1 506 676,02zł i wzrosło w ciągu roku o 276 691,34zł.

Stan środków na rachunkach bankowych na koniec 2007 roku:

 

r-k główny budżetu 176 400,00zł,

 

r-k bankowy oświaty 0,00zł.

W zakresie inwestycji zrealizowano:

1. Budowa wodociągu gminnego kwota 390 064,72zł zł, w tym roboty budowlane we wsiach Stara Rzeczna i Rachcin za kwotę 323 950,27zł, a także mapy dla potrzeb projektowych i dokumentacje w zwiazku z planowanym wodociągiem dla wsi Stare Rybitwy i Białe Błota oraz budową zbiornia retencyjnego na stacji uzdatniania wody w Bobrownickim Polu.

2. Ułożenie nawierzchni asfaltowej na odcinku 1,2km drogi gminnej – koszt 238 991,29zł.

3. Zakup autobusu do przewozu uczniów do szkół za kwotę 79 300,00zł

4. Dokumentacja na zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej

w Bobrownikach - kwota 8 540zł.

5. Zakup z Gminy Lipno samochodu pożarniczego dla OSP - kwota

2 500,00zł.

6. Zakup instrumentu muzycznego (tuba) za kwotę 6 161,00zł.

7. Przekazano także dotację do zakupu nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego marki VOLVO w kwocie 313 700,00zł.

Łącznie wydatki na inwestycje wyniosły 1 039 257,01zł.

 

Realizacja zadań zleconych i powierzonych

Przekroczenia planu wydatków budzetowych za 2007 rok nie wystąpiły

Nie występują wydatki niewygasające z upływem roku budżetowego.

w kwocie 151 318,38zł. została wydatkowana na spłatę zadłużenia. Ponadto na spłatę zadłużenia zaangażowano środki z bieżących dochodów roku 2007 w kwocie 46 792,26zł.

W zakresie zadań zleconych realizowano następujące zadania:

1. U.S.C., ewidencja ludności, sprawy wojskowe i Obrony Cywilnej.

- dochód planowany 43 400zł wykonano w 100,00%

- wydatki dotyczyły wynagrodzeń pracowników i wydatków materiałowych. Wykonano je w wysokości dotacji.

2. Prowadzenie rejestru wyborców.

- dochód planowany 800,00zł wykonano w 100,00%,

- wydatki dotyczyły zakupu materiałów biurowych i zrealizowano w wysokości dotacji.

3. Wybory parlamentarne.

- uzyskano dotację w wysokości 6 521,22zł co stanowi 99,58% planu,

- wydatki na diety dla komisji oraz inne zwiazane z przeprowadzeniem wyborów wykonano w kwocie uzyskanej dotacji.

4. Zwrot podatku akcyzowgo od paliwa rolniczego.

- dochód wykonano w kwocie 38 770,28zł i jest 99,79% planu,

- wydatki wykonano w kwocie uzyskanej dotacji.

W pełni zrealizowano wnioski rolników.

5. Świadczenia rodzinne.

- zrealizowano dochód w kwocie 1 301 363,20zł co stanowi 99,80% planu rocznego,

- wypłacono świadczenia na kwotę 1 262 322,31zł oraz wydatki administracyjne w kwocie 39 040,89zł. Świadczenia realizowano zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odpis na wydatki administracyjne w wysokości 3% kwoty dotacji.

6. Składki na ubezpieczenie zdrowotne za osoby pobierające niektóre

świadczenia z pomocy społecznej.

- dochód w kwocie 9 809,09zł stanowi 100,00% planu rocznego,

- wydatki zrealizowano w kwocie uzyskanej dotacji.

7. Zasiłki stałe, składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od tych zasiłków.

- zrealizowano dochody w kwocie 91 733,09zł i jest to 95,12% planu rocznego,

- wypłacono świadczenia w wysokości uzyskanej dotacji zgodnie

z wnioskami podopiecznych i obowiązującymi przepisami.

8. Uzyskano refundację wydatków na zasiłki suszowe w 2006 roku w kwocie w należnej tj. 500,00zł.

 

W zakresie zadań powierzonych na podstawie porozumień uzyskano dotację w wysokości 3 000,00zł co stanowi 100,00% planu rocznego. Środki wykorzystano w pełnej wysokości na zakup sprzętu do utrzymania porządku wokół mogiły poległech na skwerku w Bobrownikach.

Zadania zlecone w zakresie uzyskanych dochodów na rzecz budżetu wojewody:

Dz.750, Rozdz.75011, Parag.2350

Plan 11 400zł,

Uzyskano dochody w kwocie 19 770zł (opłaty za dowody osobiste), z czego przekazano do budżetu wojewody kwotę 18 781,50zł, na r-k dochodów budżetu gminy kwote 988,50zł.

Dz.852, Rozdz.85212, Parag.2350

Plan 0zł,

Uzyskano dochody w wysokości 2 082,00zł (zwrot świadczeń rodzinnych i wychowawczych), z czego przekazano do budżetu wojewody kwotę 2 082,00zł.

Dz.852, Rozdz.85214 Parag.2910

Plan 0zł

Uzyskano dochody w wysokości 2 586,00zł (zwrot świadczeń ZUS), z czego przekazano do budżetu wojewody kwotę 2 586,00zł.

Zaległości w przekazywaniu środków nie występują.

 

 

 

 

 

Gminny Fundusz Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej

Stan środków na początku roku

– 4 355,28zł.

Dochody

( odpisy z opłat za gospodarcze korzystanie środowiska i kary)

4 134,08zł

Wydatki

(dofinansowanie wyjazdu dzieci na "Zielona Szkołę" oraz zakup rekawic na akcję „Sprzatanie Świata”) – 2 039,16zł

Stan środków na koniec 2007

– 6 450,20zł.

a zaciągnęła nowy kredyt i pożyczkę na łączną kwotę 474 801,98zł.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 marca 2008 14:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Grudowska
Ilość wyświetleń: 1938
17 marca 2008 14:41 (Małgorzata Grudowska) - Dodanie załącznika.
17 marca 2008 14:40 (Małgorzata Grudowska) - Utworzenie dokumnetu.