U C H W A Ł A Nr IX/47/2003
Rady Gminy Bobrowniki
z dnia 02 grudnia 2003 roku
w sprawie: określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych w 2004 roku na terenie Gminy Bobrowniki.
Na podstawie art. 18, ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art.10, ust. 1 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych Dz.U. Nr 9, poz. 31 ze zmianami)
Rada Gminy
Uchwala, co następuje :
§ 1
Określa się wysokość stawek podatku od środków transportowych w 2004 roku na terenie Gminy Bobrowniki, jak w załączniku Nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Bobrowniki.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2004 roku.
Załącznik Nr 1
do Uchwały Nr IX/47/2003
Rady Gminy Bobrowniki
Podatek od środków transportowych na 2004 rok
1. Samochody ciężarowe o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 tony i poniżej 12 ton :
Wyszczególnienie Stawka złRok produkcjiDo 1993 roku od 1994 roku
A/1 od 3,5 t do 5,5 t włącznie /z katalizatorem/ 450,00 300,00
A/2 od 3,5 t do 5,5 t włącznie /bez katalizatora/ 510,00 370,00
B/1 powyżej 5,5 t do 9 t włącznie /z katalizatorem/ 850,00 550,00
B/2 powyżej 5,5 t 890,00 670,00
c/1 powyżej 9 t a poniżej 12 t /z katalizatorem/ 1.000,00 750,00
c/2 powyżej 9 t a poniżej 12 t /bez katalizatora/ 1.000,00 800,00
2. Samochody ciężarowe o dopuszczalnej masie całkowitej równej lub wyższej niż 12 ton.
Liczba osi Oś jezdna z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoznaczne Inne systemy zawieszenia osi jezdnych
2 osie 600,00 1.300,00
3 osie 1100,00 1.600,00
4 osie i więcej 1700,00 2.452,80
3. Ciągniki siodłowe i balastowe :
Ciągniki siodłowe i balastowe przystosowane do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespoły pojazdów od 3,5 ton i poniżej 12 ton Rok produkcji
Do 1993 Od 1994
A/ z katalizatorem 1.100,00 800,00
B/ bez katalizatora 1.200,00 850,00
4. Ciągniki siodłowe i balastowe przystosowane do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów równej lub
wyższej niż 12 ton.
Liczba osi i dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów: ciągnik siodłowy + naczepa, ciągnik balastowy + przyczepa /w t/ Oś jezdna /osie jezdne/ z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne Inne systemy zawieszenia osi jezdnych
Do 36 t włącznie – 2 osie 1.500,00 1.937,76
Powyżej 36 t – 2 osie 1.700,00 2.250,00
Powyżej 36 t – 3 osie 1.750,00 2.548,65
5. Przyczepy i naczepy, które łącznie z pojazdem silnikowym posiadają dopuszczalną masę całkowitą od 7 ton i poniżej 12 ton z wyjątkiem związanych z działalnością rolniczą prowadzoną przez podatnika podatku rolnego:
Stawka zł.Rok produkcji
Do 1993r. Od 1994r.
1.000,00 900,00
6. Przyczepy i naczepy, które łącznie z pojazdem silnikowym posiadają
dopuszczalną masę całkowitą równą lub wyższą niż 12 ton z wyjątkiem
związanych wyłącznie z działalnością rolniczą prowadzoną przez podatnika
podatku rolnego.
Liczba osi i dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów: naczepa /przyczepa-pojazd silnikowy/w tonach Oś jezdna/osie jezdne z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne Inne systemy zawieszenia osi jezdnych
A/ do 36 ton 1 oś 2 osie 720,00 1.000,00 950,00 1.300,00
B/ powyżej 36 ton 2 osie 3 osie 1.300,00 1.150,00 1.700,00 1.500,00
7. Autobusy bez katalizatora :
Wyszczególnienie Rok produkcji
Do 1993 Od 1994
A/ do 15 miejsc 920,00 750,00
B/ od 15 miejsc i mniej niż 30 miejsc 1.320,00 950,00
C/ równej lub wyższej niż 30 miejsc 1.640,00 1.300,00
8. Autobusy z katalizatorem.
Wyszczególnienie Rok produkcji
Do 1993 Od 1994
A/ do 15 miejsc 800,00 700,00
B/ od 15 i mniej niż 30 miejsc 1.200,00 900,00
C/ równej lub wyższej niż 30 miejsc 1.550,00 1.200,00