ZARZĄDZENIE Nr 3/2005
Wójta Gminy Bobrowniki
z dnia 3 marca 2005 roku
W sprawie: sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Bobrowniki za 2004 rok.
Na podstawie art. 30, ust. 4, art. 42 oraz art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku Dz.U. Nr 142, poz. 1591 za zmianami) i art. 136, ust. 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 155, poz. 1014 ze zmianami) oraz art. 13 pkt 2 i 10 ustawy z dnia 20 lipca 2000 roku o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz.U. Nr 62, poz. 718 z 2000 roku ze zmianami)
Zarządzam co następuje:
Parag.1
Realizując uchwałę Nr XIV/74/2004 Rady Gminy Bobrowniki z dnia 30.11.2004 roku w sprawie zmiany budżetu Gminy Bobrowniki na 2004 rok po ostatniej nowelizacji Zarządzeniem Wójta Gminy Bobrowniki Nr 31/2004 z dnia 28.12.2004 roku przedkłada się sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy za 2004 rok.
1.Dochody budżetu zrealizowano w kwocie 5 764 037zł na plan 6 491 343zł co stanowi 88,80% wykonania, w tym:
a) zadania zlecone w zakresie administracji rządowej wykonano w kwocie 842 767zł na plan 842 908zł, tj. 99,98% wykonania
b) dochody z tytułu wydawanych zezwoleń na sprzedaż alkoholu wykonano
w kwocie 22 251zł na plan 22 329zł co stanowi 99,65% planu rocznego.
2.Wydatki budżetu zrealizowano w kwocie 6 341 113zł na plan roczny 7 520 958zł co stanowi 84,31% wykonania, w tym
a) wydatki związane z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej wykonano w kwocie 842 594 zł na plan 842 908zł, t.j. 99,96% planu rocznego,
b) wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych wykonano w kwocie 18 408zł na plan 22 329zł, co stanowi 82,44% planu rocznego,
c) wydatki majątkowe wykonano w kwocie 1 130 889zł na plan 2 163 128zł co stanowi 52,28% wykonania.
Parag.2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Bobrownikach oraz opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.