Udzielone zamówienia: 2010, 2012, 2014, 2015

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - dostawa na zadanie pn. Zakup fabrycznie nowego ciągnika wraz z wozem ascenizacyjnym oraz przeszkolenie personelu (1osoba)

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 367382-2014 z dnia 2014-11-06 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bobrowniki
Zamówienie obejmuje zakup fabrycznie nowego ciągnika wraz z wozem asenizacyjnym oraz przeszkolenie personelu (jednego pracownika). Przedmiot dostawy: a) jedna sztuka b) wóz asenizacyjny - 1 szt. Miejsce dostawy: Urząd Gminy Bobrowniki ul....
Termin składania ofert: 2014-11-14


Bobrowniki: Zakup fabrycznie nowego ciągnika wraz z wozem asenizacyjnym oraz przeszkolenie personelu (1 pracownika)
Numer ogłoszenia: 395424 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367382 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowniki, ul. Nieszawska 10, 87-617 Bobrowniki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2514903, faks 0-54 2514901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego ciągnika wraz z wozem asenizacyjnym oraz przeszkolenie personelu (1 pracownika).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup fabrycznie nowego ciągnika wraz z wozem asenizacyjnym oraz przeszkolenie personelu (jednego pracownika). Przedmiot dostawy: a) jedna sztuka b) wóz asenizacyjny - 1 szt. Miejsce dostawy: Urząd Gminy Bobrowniki ul. Nieszawska 10; 87-617 Bobrowniki. Charakterystyka techniczna: 1.Ciągnik fabrycznie nowy; 2014 rok: Silnik turbodoładowany, Moc silnika min. 105 KM spełniająca normy EURO III, Napęd na tylną i przednią oś, Skrzynia biegów synchronizowana z rewersem, 40km/h, Ilość biegów min 12przód i min. 12 tył, Podnośnik tylny o udźwigu min. 3500kg, TUZ 2 kategorii wg. ISO, Przedni TUZ kat. 2 - 1 para hydrauliki wyciągnięta na przód, Pompa hydrauliczna min. 47 l/min., Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej dwusekcyjny min. 2 szybkozłącza, Obroty wałka odbioru mocy 540/1000 obr/min, Reflektory robocze z przodu i z tyłu, Zbiornik paliwa min. 88 litrów, Prawe i lewe lusterko zewnętrzne, Światło - lampa ostrzegawcza, Kabina z klimatyzacją , wycieraczka przednia i tylna, Regulowana kolumna kierownicy, Fotel operatora amortyzowany mechanicznie z pasem bezpieczeństwa, Dodatkowy fotel (siedzisko dla pomocnika operatora z pasem bezpieczeństwa),Zaczepy górny, dolny i przedni transportowy, Instalacja sterowania hamulcami pneumatycznymi, Gwarancja na okres minimum 12 miesięcy, Instalacja radiowa z odtwarzaczem i głośnikami, Ciągnik musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu na drogach publicznych oraz instrukcje obsługi w języku polskim. 2.Wóz asenizacyjny, fabrycznie nowy, 2014 rok ( do transportu ścieków): Pojemność min. 5000 litrów, Zbiornik ocynkowany z blachy minimum 5 mm, Konstrukcja ramowa, Sprężarka o wydajności min 4000litrów/ min przepływu powietrza, Zestaw kołowy jednoosiowy, Ogumienie minimum 500x50/17,Zawór bezpieczeństwa, Hamulec pneumatyczny, Wąż ssący o średnicy min. 4 i długości min. 6 m, Główna zasuwa spustowa o średnicy min. 4 sterowana hydraulicznie, Otwierany tylny właz, Zabezpieczenie kompresora przed przelaniem, Wskaźnik napełnienia, Minimum dwa króćce ssawne, Instalacja oświetleniowa wymagana przepisami ruchu drogowego, Gwarancja na okres minimum 12 miesięcy, Dokumenty umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.14.45.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne ROLSERWIS S.A., ul. Sierpecka 10, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162593,50

  • Oferta z najniższą ceną: 199990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 225090,00

  • Waluta: PLN.

     

     

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Samodzielne stanowiska

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.12.2014
Dokument wytworzony przez: Samodzielne stanowisko ds. gospodarki gruntami
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: L. Poliwko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 grudnia 2014 14:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Grudowska
Ilość wyświetleń: 2745
02 grudnia 2014 14:54 (Małgorzata Grudowska) - Dodanie załącznika [ogĹ‚oszenie_o_udzieleniu_zamĂlwienia_ciÄ‶gnik.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 grudnia 2014 14:53 (Małgorzata Grudowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)